Klussenbedrijf
BEBA v.o.f.


Stationsstraat 100
5961 HS HORST

Wim van den Beld
Leon Baltessen
E-mail.
06 - 50 50 79 78
06 - 55 73 23 10
info@klussenbedrijf-beba.nl
[ Sitemap ]

Klussenbedrijf BEBA v.o.f. Werkwijze


Onze werkwijze kenmerkt zich door goed te luisteren naar u als klant,
wij geven onze adviezen vr en tijdens de uitvoering van het eindproduct.

Kwaliteit staat bij ons centraal.

Als wij benaderd worden door u als klant, komen wij ter plekke bij u kijken. Hierop volgt een offerte met een nauwkeurige schatting van de kosten. Hierop treft u de volgende kosten: materialen, arbeidsuren en soms een stelpost.

Materialen: Deze kosten zijn op het factuur hetzelfde als op de offerte. Ook als de kosten van grondstoffen tegenvallen of meevallen. Dit veranderd alleen wanneer er sprake is van meerwerk.

Arbeidsuren: Deze kosten zijn op het factuur hetzelfde als op de offerte. Ook als de arbeidsuren tegenvallen of meevallen. Dit veranderd alleen wanneer er sprake is van meerwerk.

Stelpost: Dit is een ruwe schatting en meestal is niet exact bekend wat de klant wilt, of de exacte prijzen zijn nog niet bekend op het moment dat de offerte gemaakt word, deze kan bijgesteld worden, naar beneden of naar boven.

In alle gevallen geldt, wanneer een klus uitgevoerd wordt zoals in de offerte beschreven staat, dan is de eindprijs van de offerte ook de eindprijs van de factuur. Dus ook wanneer grondstoffen tegenvallen of meevallen en ook wanneer de arbeidsuren tegenvallen of meevallen.

Wanneer het gaat om een offerte voor de verzekering (verzekeringswerk) vragen wij 10% van het offerte bedrag, wanneer wij het werk niet mogen maken binnen 2 maanden na offertedatum. Uiteraard wordt deze 10% in mindering gebracht wanneer wij het werk na 2 maanden toch mogen maken,
en het bedrag al reeds aan ons is voldaan.

De klant controleert de offerte op dingen die aangepast moeten worden. Indien dit het geval is wordt dit gedaan, en wordt indien nodig de prijs aangepast. Is dit niet het geval en de klant gaat akkoord, dan stuurt hij/zij een exemplaar van de offerte ondertekend retour.

Na ontvangst van de ondertekende offerte worden de werkzaamheden in onze planning opgenomen. Als we bezig zijn met de werkzaamheden kan het zijn dat de klant toch net wat anders wil, als hiervoor mogelijkheden zijn wordt de meerprijs altijd in overleg met de klant door middel van een nacalculatie in rekening gebracht. Uiteindelijk is het doel, een kwalitatief goed eindproduct en een tevreden klant.

Klant tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Nadat wij al uw wensen en ideen hebben doorgenomen, maken we een planning. Zo weet u voorafgaand precies waar u aan toe bent.

U kunt bij ons terecht voor bijna al uw werkzaamheden van A tot Z, van fundering tot nok, en van ruw bouw tot afwerking!

Voor vragen of werkzaamheden kunt u ons altijd benaderen per telefoon of e-mail.